مشاوره رایگان: 02122110460
انواع ویزای پرتغال

کشور پرتغال در بخش جنوب غربی اروپا قرار دارد. این کشور از سمت غرب با اقیانوس اطلس همسایه است. مساحت پرتغال، حدود ۹۲.۲۱۲ کیلومتر مربع اعلام شده است. مردم این کشور به زبان پرتغالی صحبت می کنند، واحد پول پرتغال یورو اعلام شده است. برای ورود به این کشور، نیاز به ویزا است. نوع ویزا بستگی به دلیل سفر شما دارد. داشتن ویزا به ورود و اقامت قانونی شما در این کشور در زمان محدود یا دائم کمک می کند.
به همین دلیل در ویزا پلاس انواع ویزای پرتغال را برای شما به صورت کامل شرح می دهیم؛ پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

ویزای تحصیلی پرتغال

پرتغال نه تنها به خاطر سیستم آموزشی بلکه به دلیل سبک زندگی و هزینه های زندگی، کشوری است که می توان برای شروع زندگی دوباره به آن فکر کرد. کشور پرتغال داری سیستم آموزشی متنوعی است و دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در بسیاری از رشته های تحصیلی ارائه می شود. دانشجویانی که قصد گرفتن مدرک از یک کشور خارجی را دارند، می توانند در دانشگاه های معتبر پرتغال ثبت نام کنند؛ در حالی که دانشجویانی که قصد گذراندن دوره های عملی و تخصص فنی را دارند می توانند از دانشگاه های پلی تکنیک مدرک بگیرند.
برای اینکه بتوانید تحصیل خود را در پرتغال به پایان برسانید، باید به دو زبان انگلیسی و پرتغالی صحبت کنید. مطمئن باشید که تجربه یک دوره تحصیل در غربی ترین کشور سرزمین اصلی اروپا ارزشمند خواهد بود. تمام مقاطع تحصیلی در پرتغال آموزش داده می شود و دانشجویان می توانند رشته مورد نظر خود را از بین دانشگاه های این کشور جستجو کرده و با شرایط فعلی خود تطبیق دهند.

ویزای کاری پرتغال

ویزای کاری پرتغال

پرتغال یکی از اعضای اتحادیه اروپا است و شهروندان سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند به راحتی در پرتغال کار کنند. آنها همچنین نیازی به ویزا ندارند؛ با این حال حواستان باشد ظرف شش ماه پس از انتقال به پرتغال برای کار، درخواست کارت اقامت دهید. شهروندان غیر اتحادیه اروپا برای سفر به پرتغال باید از کشور مبدأ خود ویزا بگیرند. پس از اخذ ویزای کاری پرتغال، کارمند می تواند به پرتغال سفر کند. آن ها چهار ماه فرصت دارند تا ویزا را به اجازه اقامت تبدیل کنند. متقاضیان باید توجه داشته باشند که پس از پنج سال زندگی در پرتغال، حق درخواست اقامت دائم را دارند.

ویزای درمانی پرتغال

ویزای پرتغال برای اهداف پزشکی به گونه است که در صورت ارائه مدارک لازم برای متقاضیان صادر می گردد. در اروپا کشورهایی که به صدور این ویزا اقدام می نمایند، متقاضیانی را از سراسر دنیا جذب می نمایند و کشور پرتغال در صدر فهرست این کشورها قرار ندارد. اما برای مواردی که تقاضای وجود داشته باشد یا توصیه به انجام فرآیند درمان در پرتغال است، ویزای پرتغال برای خدمات درمانی صادر می شود.
افراد باید ثابت کنند امکان درمان در کشور خودشان وجود ندارد و از یک پزشک یا مرکز درمانی در پرتغال، دعوتنامه دریافت کنند. طول مدت این ویزا 90 روز است و اثبات تمکن مالی مبنی بر اقامت و پرداخت هزینه های درمان، لازم و حیاتی است.

ویزاهای بلند مدت پرتغال

ویزاهای بلند مدت پرتغال

اغلب ویزاهای بلند مدت شامل ویزاهای تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ... است. شرایط ویزای پرتغال برای افراد مختلف بررسی شده و در صورتی که شرایط و سوابق افراد متناسب با قوانین مورد عمل در پرتغال باشد، ممکن است منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور پرتغال شود. برای مثال گلدن ویزای پرتغال چنین ویژگی ای دارد. یا اگر شما در پرتغال مشعول به تحصیل بوده اید، می توانید پس از اتمام تحصیل به جستجوی کار بپردازید و مشغول به کار شوید. همچنین شما پس از از 5 سال اقامت، کار و پرداخت مالیات، می توانید درخواست اقامت دائم پرتغال دهید. این شرایط برای بقیه ویزاهای بلند مدت پرتغال نیز صادق است.
ویزاهایی که نام برده شد و در رابطه با آن توضیح دادیم، از پر استفاده ترین ویزاهای پرتغال هستند. علاوه بر اینها ویزای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در پرتغال، ویزای طلایی پرتغال، ویزای همراه و ... نیز وجود دارد که فرد برای مهاجرت می تواند از این راه ها استفاده کند.
برای ویزا پلاس تفاوتی ندارد که شما از طریق کدام ویزا می خواهید اقدام کنید، وکیلان و کارشناسان ما تا لحظه آخر در کنار شما هستند. وکیلان ما به شما کمک می کنند تا بهترین روش را با توجه به شرایطتان انتخاب نمایید تا بهترین اقامت را تجربه کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت

سوالات متداول انواع ویزای پرتغال

برای اخذ اقامت پرتغال چه ویزاهایی وجود دارد؟
برای درخواست اقامت در پرتغال با توجه به دلیل عزیمت به این کشور می توان از ویزای تحصیلی، درمانی، ویزای انجام فعالیت های تجاری، ویزای بلند مدتف ویزای مسابقات ورزشی و ... استفاده نمود.
مهمترین شرط برای دریافت ویزای تحصیلی در دانشگاه های دولتی پرتغال چیست؟
یکی از مهمترین پارامترهایی که برای حضور در دانشگاه های دولتی پرتغال باید به آن توجه شود، تسلط فرد به زبان انگلیسی و پرتغالی است.