مشاوره رایگان: 02122110460
بهترین کشور آفریقایی برای مهاجرت

مهم ترین کشور آفریقا، آفریقای جنوبی است که از نظر اقتصادی از بقیه کشورهای آفریقایی پیشرفته تر است. به همین دلیل کشور آفریقای جنوبی بهترین گزینه برای بررسی در راستای مهاجرت می باشد. جالب است بدانید که مردم آفریقای جنوبی بیشتر سفید پوست هستند.

ویژگی های آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی در قاره آفریقا به الماس سیاه معروف است و دارای فرهنگی غنی و نژادهای مختلف است. کشوری با مردمانی خونگرم که از لحاظ آب و هوایی به دلیل فاصله داشتن از خط استوا و هم مرز بودن با اقیانوس اطلس و هند، معتدل می باشد. این کشور 11 زبان رسمی دارد. 9 زبان بومی آفریقایی و 2 زبان اروپایی، که یکی ریشه هلندی دارد و زبان اکثر سفید پوستان و دو رگه های این کشور است و دیگری زبان انگلیسی است که در عموم از آن استفاده می شود. این دلایل سبب شده که آفریقای جنوبی کشوری ایده آل برای مهاجرت در نظر گرفته شود. این کشور پویا دارای سه پایتخت است. پارلمان در کیپ تاون، قوه مجریه در پروتوریا و قوه قضائیه در بلوم فونتین واقع شده است. نظام سیاسی این کشور دموکراسی پارلمانی است. به علت شرایط مناسبی که این کشور برای مهاجران مهیا کرده است، مهاجرانی که هدفشان مهاجرت به استرالیا یا کانادا بوده به این کشور به عنوان یک سکوی پرتاب برای چند سال نگاه می کنند و برای گرفتن اقامت این کشور تلاش می کنند. برای کسانی که به این کشور مهاجرت کرده اند هزینه ها نسبتا پایین و سطح بالای کیفیت زندگی فراهم شده است.

فرصت های شغلی آفریقای جنوبی

کشور آفریقای جنوبی به دلیل رشد اقتصادی که شاهد آن هستیم فرصت های شغلی زیادی را برای افرادی که علاقه مند به کار در این کشور می باشند فراهم کرده است. آفریقای جنوبی با جذب نیروی کار متخصص و کارگران ماهر از سراسر دنیا، موقعیت شغلی مناسبی برای این افراد توانا قرار داده است. ویزای کاری کشور آفریقای جنوبی به نسبت سایر کشورها آسا‌ن تر عرضه می‌شود زیرا متقاعد کردن کارفرماها به نسبت کارفرماهای اروپایی که رزومه ی قوی می خواهند کار ساده تری است. برای کسانی که به دنبال فضایی مناسب برای کار، زندگی، درآمد و تحصیل خود و خانواده شان هستند کشور آفریقای جنوبی گزینه ای خوب برای فکر کردن است. مراحل مهاجرت به آفریقای جنوبی آسان‌تر از دوره‌های قبل است به همین خاطر در چندین سال گذشته مهاجرت به این کشور به نسبت افزایش پیدا کرده است.

بهترین کشور آفریقایی برای مهاجرتبه دلیل کوتاه بودن زمان اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی هم اکنون راحت ترین راه مهاجرت به کشور آفریقای جنوبی از طریق تحصیلی می باشد. تحصیل در این کشور به دلیل فضاهای دانشگاهی ایده آل و دانشگاه های معتبر، متقاضیان زیادی داشته است. شما می توانید در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، دکتری و رشته های پزشکی و دندانپزشکی ادامه تحصیل دهید. شهر پرتوریا و کیپ تاون در آفریقای جنوبی، بهترین و زیباترین شهرهای این کشور هستند و دانشگاه‌های آن از اعتبار بالایی در تمام مقاطع برخوردار می‌باشند.

خدمات درمانی و مسکن

این کشور در خصوص خدمات درمانی و پزشکی در سطح اول قرار دارد. علاوه بر جراحان و متخصصان در حیطه ی درمانی، هزینه مناسب درمان در این کشور مد نظر افراد می باشد. از دیگر نکاتی که کمتر به آن توجه می شود انتخاب محل زندگی و مسکن است. در صورتیکه شما در هر منطقه ای از جمله کوهستانی، ساحلی، آپارتمان هایی با تجهیزات کامل و ویلا یا کلبه های راحت می توانید در اختیار داشته باشید. در نهایت ویزا پلاس همراه شماست تا شما را در مسیری هموار قرار دهد و شما را در انتخاب کشور مناسب نسبت به شرایطتتان راهنمایی کند. با مشاورین مهاجرت ویزا پلاس در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت