مشاوره رایگان: 02122110460
تشخیص ویزای تقلبی کانادا

در امور مهاجرتی کانادا، گاهی اوقات ویزاهای تقلبی و جعلی مشاهده می شود. این ویزاها اغلب توسط افراد سودجو طراحی شده و حتی در بعضی موارد افراد با ارائه دادن مدارک غیر واقعی تحصیلی یا کاری افسران کانادایی را متوجه این موضوع می کنند. از عواقب این تخلف 5 سال محرومیت ورود به خاک کانادا، ثبت شدن این تخلف در سوابق مهاجر و در نهایت حبس فرد متخلف می باشد. برای افسران کانادایی مهم نیست که چه کسی این کار را کرده، در نهایت شما را مقصر اصلی این تخلف می دانند و برای شما مجازات تعیین می کنند.

تشخیص ویزای تقلبی کانادانشانه های ویزای تقلبی چیست؟

  1. فونت نامناسب: باید توجه داشته باشید که ویزای کانادا یک سند رسمی با فونت، رنگ، سایز و ترتیب مشخص می باشد که هرگونه مغایرت، نشان دهنده ی تقلبی بودن ویزا می باشد.
  2. کلمات فرانسوی: در کانادا علاوه بر زبان انگلیسی، فرانسوی نیز زبان رسمی به حساب می آید. به همین خاطر در کنار کلمات انگلیسی کلمات فرانسوی هم قرار دارد. برای مثال در شماره سریال ویزای کانادایی کلمات فرانسوی هم به چشم می خورد.
  3. واترمارک: در یک ویزای کانادایی نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شماره ی پاسپورت فرد متقاضی به صورت واترمارک بر روی برچسب مشخص می باشد.
  4. تشخیص عنوان کانادا: در یک ویزای اصلی، واژه ی کانادا در مرکز کادر بالایی قرار دارد به طوریکه فاصله اش با کادر پایینی بسیار کم است.

همگی این موارد به شما کمک می کند تا بتوانید ویزای تقلبی را از ویزای اصلی تشخیص دهید.
پیشنهاد می کنیم برای اینکه از اصلی بودن ویزای خود اطلاع پیدا کنید از موسسات دارای مجوز اخذ ویزا، دریافت ویزای خود را درخواست کنید.

موسسه ویزا پلاس در ارائه ویزا و تشخیص اصلی و جعلی بودن ویزای کانادا به شما کمک می کند. از ویزا پلاس برای تشخیص ویزای خود کمک بگیرید. پس برای گرفتن راهنمایی از مشاوران ویزا پلاس، با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت