مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای تحصیلی سوئد بدون مدرک زبان

سوئد یکی از کشور های خوب برای ادامه تحصیل و کار می باشد. هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان علاقه مند به تحصیل در کشور سوئد و اخذ ویزای این کشور می باشند. اما بسیاری از دانشجویان ایرانی با ارائه دادن مدرک زبان با مشکل مواجه می شوند.
برای رفع این مشکل دانشجویان ابتدا در دوره های زبان انگلیسی در یکی از دانشگاه های سوئد شرکت کرده و پس از اتمام دوره از یکی از دانشگاه ها پذیرش گرفته و به ادامه تحصیل خود می پردازند. دوره های زبان بین 6 تا 9 ماه می باشد. 
اگر برای تحصیل در مقطع لیسانس اقدام کرده باشید نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست و باید مدرک زبان سوئدی خود را ارائه دهید.
متقاضیانی که دوره های زبان انگلیسی در کشور سوئد را گذرانده باشند برای ورود به دانشگاه نیازی به آزمون ورودی ندارند.

در سال های اخیر قوانین کشور سوئد تغییر کرده و شما برای گذراندن این دوره ها نیاز به آیلتس حداقل 5/5 دارید البته به جز مدرک آیلتس امکان ارائه مدارک تافل یا PTE نیز وجود دارد و بدون این مدرک نمی توانید در این دوره ها شرکت کنید.
مورد قابل توجه این است که اخیرا دریافت ویزا برای ایرانیان که بدون مدرک زبان هستند و تنها میخواهند با شرکت در دوره های زبان اقدام کنند، از شانس بالایی برخوردار نیست. برای همین بهتر است برای گرفتن ویزا همزمان از یکی از دانشگاه های سوئد برای گرفتن پذیرش اقدام نمایید تا شانس بیشتری برای صدور ویزا داشته باشید. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط ثبت شرکت در سوﺋد با مشاورین ویزاپلاس تماس بگیرید.

برای اخذ ویزا باید شرایطی داشته باشید:

  1. گپ تحصیلی نداشته باشید یعنی از آخرین مدرک تحصیلی تان مدت زمان زیادی نگذشته باشد.
  2. در گذشته سابقه ی منفی و ریجکتی ویزای شینگن نداشته باشید.
  3. دارای مدرک مالی معتبر برای تأمین هزینه ها باشید.

ویزای تحصیلی سوئد بدون مدرک زبان

 از مزایای دوره های زبان در این کشور گرفتن ویزای همراه است.
اگر متقاضی یادگیری زبان سوئدی باشید می توانید به صورت رایگان و همزمان با دوره زبان خود این دوره ها را در شهرداری سپری کنید.
پس از فارغ التحصیلی می توانید در کشور سوئد مشغول کار شوید و ویزای خود را به کاری تغییر دهید. شما می توانید پس از 4 سال و با پرداخت مالیات ها اقامت دائم این کشور را دریافت کنید.
با توجه به این مطالب متوجه شده اید که گرفتن پذیرش و ویزای تحصیلی در کشور سوئد راحت نیست. به همین خاطر موسسه ویزا پلاس با سال ها تجربه به شما در این مسیر کمک شایانی خواهد کرد. با مشاوران ویزا پلاس در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت