مشاوره رایگان: 02122110460
بهترین سفارت برای ویزای شینگن

کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن‌اشتاین ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن هستند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات در باره شرایط اخذ گلدن ویزای پرتغال و سایر کشورهای حوزه شینگن با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

هدفت از گرفتن شینگن چیه؟!

اگر هدف شما از دریافت ویزای شینگن تفریحی و توریستی می باشد، بهتر است به صورت گروهی اقدام کنید. در همین خصوص کشورهای مجارستان و اسپانیا با توجه به اعتبار آژانس مسافرتی شما ویزای شینگن را صادر می کنند.
کشورهای ایتالیا، سوئیس و فرانسه جزو بهترین سفارت‌ها برای ویزای گروهی شینگن هستند. اگر تمکن مالی بالایی داشته باشید شانس گرفتن ویزا از این کشورها بالاتر می رود.
اگر قبلا به یکی از کشورهای منطقه شینگن سفر کرده باشید کشور فرانسه و هلند به راحتی به شما ویزا می دهد.
اگر با هدف تحصیل و گذراندن دوره های آموزشی قصد سفر به کشور های شینگن دارید، به راحتی به شما ویزا اعطا می‌کنند؛ اما برای گرفتن ویزای تحصیلی شینگن، شما باید یک سری شرایط را داشته باشید.

چه کشورهایی برای گرفتن ویزای شینگن راحت‌تر هستند؟

  1. یکی از بهترین این کشورها ایسلند می باشد. ایسلند با شرایط مناسب که دارد بیشترین متقاضی را به خود اختصاص می دهد.
  2. کشور فنلاند نیز یکی از بهترین کشورها در صادرکردن شینگن است.جالب است بدانید این کشور به دلیل شفق های قطبی اش به شهرت رسیده.
  3. کشور لیتوانی در رتبه ی سوم است.
  4. کشور استونی در رتبه ی چهارم قرار گرفته است.
  5. لتونی که با کشور لیتوانی هم مرز است در رتبه ی پنجم است.

و به ترتیب پنج کشور اسلواکی، لوکزامبورگ، یونان، لهستان، و جمهوری چک در رتبه های 6 تا 10 قرار می گیرند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره چگونگی خرید ملک در یونان به منظور اخذ اقامت در این کشور با مشاوران ویزاپلاس ارتباط برقرار نمایید.

بهترین سفارت برای ویزای شینگن کشورهایی که سخت گیرترین سفارت ها را برای اخذ شینگن دارند!

کشورهای مالت، بلژیک، پرتغال، فرانسه و هلند جزو سخت گیرترین هاست. جالب است بدانید فرانسه به ویزا اولی ها ویزا نمی دهد! ولی اگر قبلا ویزای شینگن گرفته باشید فرانسه و هلند خیلی راحت هستند. هم چنین اگر دعوتنامه برای کشور آلمان نداشته باشید، صدور ویزا به صفر درصد می رسد.
کشور ایتالیا نیز جزو بهترین کشورها برای ایرانیان است. زیرا شرایط مناسبی را برای اخذ ویزای شینگن گذاشته است.

پس از بررسی این کشورها بهتر است بدانید که اگر در چنین اموری با افراد باتجربه و مطلع در اتباط باشید، مسیر هموارتری را سپری خواهید کرد.
مشاوران ویزا پلاس با سال ها تجربه در این خصوص بهترین راهنما برای شما عزیزان می باشند. بدون هیچ گونه نگرانی اخذ ویزای شینگن خود را به ما بسپارید. با ویزا پلاس در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه

 

مطالب این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی است. ویزاپلاس هیچ اقدامی در این خصوص ندارد.

دانستی های مهاجرت