مشاوره رایگان: 02122110460
بهترین کشور برای ثبت شرکت

 بیشتر افراد برای مهیا کردن زندگی خوب با استانداردهای بالا و باکیفیت به فکر مهاجرت و اخذ اقامت در کشورهای مختلف می‌افتند. راه‌های متعددی برای اینکار وجود دارد که ساده ترین و بهترین آنها ثبت شرکت در کشور مورد نظر است. ثبت شرکت نه تنها یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور است بلکه به دنبال خود، اقامت دائم آن کشور را دارد. پس اگر به دنبال این هستید که سرمایه خود را کجا قرار دهید و یا اینکه چگونه می توانید اقامت دائم یک کشور خارجی باکیفیت را بگیرید، ادامه مقاله را مطالعه کنید. ولی باید دید بهترین کشور برای ثبت شرکت کدام است که در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

بهترین کشور برای ثبت شرکت برای ایرانیان

بهترین کشور برای ثبت شرکت برای ایرانیان، کشورهای حوزه شینگن و کانادا است. ثبت شرکت در این کشورها بسیار آسان و سریع است و مزایای خوبی دارد که یکی از آنها امکان اخذ اقامت و مسافرت به همه کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا است. کشورهای واجد شرایط ثبت شرکت به همراه مزایای آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

مجارستان: پیچیدگی های کمتر برای ثبت شرکت، مالیات پایین، موقعیت جغرافیایی مناسب، قرار گرفتن در حوزه شینگن و امکان سفر به همه کشورهای این حوزه از طریق آن فقط بخشی از مزایای ثبت شرکت در این کشور هستند.

گرجستان: مزایای ثبت شرکت در گرجستان شامل مدت زمان بسیار کم برای ثبت شرکت، اخذ اقامت دائم بعد از چهار سال، پایین بودن هزینه های ثبت شرکت و قرارگیری در حوزه شینگن.

اسلواکی: تعدادی از مزایای ثبت شرکت در این کشور عدم نیاز به توان مالی بالا برای ثبت شرکت، امکان ایجاد شعبه ای از شرکت در کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن.

لهستان: یکی دیگر از بهترین کشورها برای ثبت شرکت است و دارای مزایایی همچون سرعت بالا در ثبت شرکت، هزینه های پایین، اخذ اقامت دائم و امکان سفر به کشورهای حوزه شینگن.

اسپانیا: این کشور نیز با داشتن امتیازات خیلی زیاد مانند امکان اخذ اقامت بعد از ثبت شرکت و کیفیت بالای زندگی به عنوان بهترین کشور برای ثبت شرکت به شمار می رود.

بهترین کشور برای ثبت شرکت برای ایرانیان

بهترین کشور اروپایی برای ثبت شرکت

دو کشور اروپایی نروژ و دانمارک از همه نظر برای ثبت شرکت بی نظیر هستند. امکانات بسیار بالا، کیفیت و استانداردهای عالی، زیرساخت های قدرتمند، پرداخت مالیات، سرعت ساخت وساز، حل و فصل امور ورشکستگی، ثبت سریع شرکت، اقتصاد قوی و خیلی امتیازات دیگر این دو کشور اروپایی را برای ثبت شرکت در آنها بهترین می کند.

بهترین کشور برای ثبت شرکت، آن کشوری است که استانداردهای بالاتری داشته باشد و به پا گرفتن شرکت و موفقیت آن کمک کند و بعد از آن به صاحب شرکت و خانواده اش اقامت دائم بدهد. برای انتخاب بهترین کشور برای ثبت شرکت بهتر است تحقیقات و مشاوره های لازم با افراد خبره صورت بگیرد و کشوری متناسب با شرایط فردی انتخاب بشود.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت