مشاوره رایگان: 02122110460
ثبت شرکت شخصی در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه یکی از بهترین روش‌ها برای سرمایه گذاری پر سود و کم دردسر است. این کار مزایای زیادی نیز برای سرمایه‌گذاران دارد مثلا اینکه لازم به گرفتن اقامت برای ثبت شرکت ندارند یا اینکه پس از چند سال کار خوب و موفقیت آمیز امکان اخذ اقامت دائم برای متقاضیان فراهم می‌شود. البته شرکت‌ها در ترکیه انواع مختلفی دارند که یکی از آنها شرکت تبلیغاتی است. برای ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه به اطلاعاتی نیاز هست که در ادامه ذکر می‌کنیم.

ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه

شرکت تبلیغاتی نوعی شرکت بسیار عالی در ترکیه است که امکان تهیه انواع تیزرها، پوسترها، مجلات و غیره را برای مشتریان فراهم می کند. این شرکت نیازمند افراد خلاق با تخیل قوی و فکر باز است. مراحل ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه به صورت زیر است:

  • برای ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه ابتدا باید تمام گذرنامه ها به زبان انگلیسی ترجمه شود.
  • سپس یک حسابدار رسمی ترک باید استخدام شود.
  • اساسنامه شرکت تبلیغاتی تنظیم و شماره مالیاتی شرکا بایستی اخذ شود.
  • سپس باید فرم تاسیس شرکت تبلیغاتی، فرم اتاق بازرگانی و فرم تعهد به آدرس نیز پر شود.
  • بعد از آن روزنامه شرکت تبلیغاتی باید چاپ شود و بعد از دریافت کارت بازرگانی و گرفتن تصدیق دفاتر حسابداری، شرکت تبلیغاتی شما با نام مورد نظر ثبت می‌شود.

مزایای ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه بسیار زیاد هستند:

  • از طریق شرکت تبلیغاتی امکان همکاری با مارک ها و برندهای معروف فراهم می شود.
  • شرکت تبلیغاتی جزو شرکت های پر سود و زود بازده در ترکیه است.
  • در صورت پیشرفت و دیده شدن، امکان تهیه تبلیغات در سطح جهانی فراهم می‌شود.
  • در صورت متنوع بودن کار تبلیغات حتی امکان سهیم شدن با برندهای معتبر نیز وجود دارد. به این معنی که می توان سهمی از فروش محصولات آن برند را نصیب خود کرد.

ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه

شرکت شخصی در ترکیه

شرکت شخصی با عنوان شرکت تک حرفه ای نیز شناخته می شود و یکی از راه های سرمایه گذاری در ترکیه است. شرکت شخصی در واقع همان مجوز کسب و کار است. قبل از اقدام به ثبت شرکت شخصی در ترکیه بایستی همه مجوزهای مربوط به حرفه مورد نظر کسب شده باشند تا به دولت ترکیه ثابت شود متقاضی تمام مدارک و شرایط اشتغال به این حرفه را دارد. بعد از ثبت شرکت شخصی باید مجوزهای دیگری نظیر مجوز نصب تابلو، مجوز تبلیغات برای شرکت شخصی و امثال آنها نیز تهیه شوند.
امکان ثبت شرکت در ترکیه باعث می شود مسیرهای موفقیت به روی شما باز شوند به شرطی که شرکت شما پا بگیرد و برای سال های متوالی به فعالیت ادامه دهد. ثبت شرکت تبلیغاتی در ترکیه نیز مناسب افرادی است که به دنبال کارهای خلاقانه و پویا هستند. تبلیغات برای برندهای معروف باعث می شود که شرکت تبلیغاتی درآمد پرسودی داشته باشد. قبل از اقدام به ثبت هر شرکتی با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.  در صورت نیاز به کسب اطلاعات درباره ثبت شرکت در ترکیه می توانید از مشاوره کارشناسان ویزاپلاس بهره مند شوید.

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت