مشاوره رایگان: 02122110460
راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

 کشورهای مختلفی از جمله استرالیا با پذیرش مهاجر به رشد اقتصاد کشور خود کمک می‌کنند. در واقع اگر به عنوان یک نیروی فعال بتوانید برای چنین کشورهایی سودآور باشید، آنها شما را بلافاصله اپلای خواهند کرد. اما در نظر داشته باشد که شما در این راه تنها نیستید و تعداد زیادی داوطلب برای اخذ ویزای استرالیا در صف انتظار ایستاده‌اند، افرادی که ممکن است توانایی‌هایی به مراتب بیشتر از شما داشته باشند. پس باید روشی را برای مهاجرت انتخاب کرد که شانس بیشتری برای پذیرش داشته باشد.

روش های اقتصادی مهاجرت آسان به استرالیا

از جمله روش های مهاجرت به استرالیا با هدف کمک به رشد اقتصاد این کشور عبارتند از:

  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری: بهترین و سریع ترین روش دریافت ویزای استرالیا سرمایه گذاری است. این ویزا برای کارآفرینان و افرادی که از نظر اقتصادی فعال هستند، در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید با تاسیس یک شرکت و استخدام شهروندان استرالیایی در این کشور اشتغال زایی کرده و در کنار کسب درآمد، تابعیت این کشور را نیز به دست آورید.
    برای دریافت این ویزا شما باید سالانه 500 هزار دلار فروش ناخالص داشته باشید. دارایی اولیه نیز باید 800 هزار دلار باشد تا اداره مهاجرت استرالیا ویزای شما را صادر کند.
  • اخذ ویزای استرالیا از طریق کار: دولت استرالیا اهمیت خاصی برای شاغلین قائل است. این کشور به دلیل جمعیت کم و میانگین سنی بالا از مشکل نیروی کار رنج می‌برد. شما به عنوان یک نیروی کار حرفه‌ای می‌توانید شانس بزرگی برای دریافت ویزای استرالیا داشته باشید. شما برای دریافت ویزای کار نیاز به 65 امتیاز دارید. به طور مثال به افراد بین 18 الی 25 سال میزان 25 امتیاز و کسب 7 نمره در آیلتس میزان 10 امتیاز تعلق می‌گیرد. مابقی امتیازات نیز به نحوه مصاحبه و سابقه کار شما بستگی دارد.
  • مهاجرت به استرالیا از راه ویزای پزشکی: پزشکان همواره از شانس زیادی برای اخذ ویزای استرالیا برخوردارند. این کشور اهمیت زیادی به پزشکان داده و در رشته‌های مامایی و پرستاری اقدام به پذیرش دانشجو و نیروی کار می‌کند. از آن جایی که شهروندان کشورهای جهان اول علاقه‌ای به پرستاری ندارند، دولتمردان این کشورها اقدام به استخدام نیروهای خارجی با پرداخت حقوق های بالا می‌کنند. شما نیز به عنوان یک پرستار باتجربه می‌توانید شانس اخذ ویزای پزشکی استرالیا را داشته باشید.

روش های مهاجرت آسان به استرالیا

سایر روش های مهاجرت آسان به استرالیا

  • مهاجرت به استرالیا از راه اخذ ویزای تحصیلی: کشور استرالیا دارای دانشگاه های معتبر زیادی است. این کشور همواره تاکید به پذیرش دانشجویان باسواد و فعال دارد تا در آینده از ظرفیت‌های آنها نهایت استفاده را ببرد. این کشور به دانشجویان خارجی تسهیلات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. همچنین، امکان قبولی در دانشگاه های خصوصی آن نیز وجود دارد. از آن جایی که تحصیل در چنین دانشگاه هایی مستلزم پرداخت شهریه است، دولت استرالیا برای کسب درآمد اقدام به پذیرش دانشجویان خارجی می‌کند.
  • مهاجرت به استرالیا با ویزای ورزشی: یکی از سیاست‌ های دولت استرالیا پذیرش ورزشکاران خارجی است. دانیال ارزانی یک نمونه بارز است که توانست به عضویت تیم ملی بزرگسالان فوتبال استرالیا درآید. این کشور به دلیل کمبود ورزشکار همیشه به دنبال اعطای تابعیت به ورزشکاران حرفه‌ای بوده و شرایط ایده‌‌آلی نیز اعم از پرداخت حقوق و هزینه های زندگی برای آنها در نظر می‌گیرد. کافیست در یکی از رشته های فوتبال و هنرهای رزمی استعداد داشته باشید. کشور استرالیا بلافاصله اقدام به جذب شما می‌کند. 
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت