مشاوره رایگان: 02122110460
مزایای خرید ملک در یونان

یونان یک کشور بسیار زیبا در اروپا است که با داشتن تعداد زیادی جزیره به یکی از پرجاذبه ترین کشورهای اروپایی بدل شده است. سالانه میلیون ها ایرانی برای تفریح و تعطیلات به یونان می روند و از زیبایی های آن نظیر سواحل زیبا با شن های سفید و‌ طلایی، روستاهای سفید، جزایر سفید و هوای تمیز و آفتابی استفاده و لذت می برند. جدا از گذراندن تعطیلات در یونان، خرید ملک نیز در این کشور اروپایی به دلیل مزایای زیادی که دارد مرسوم شده است. یکی از مزایای آن گرفتن اقامت یونان است. در ادامه این مقاله از ویزا پلاس مزایای خرید ملک در یونان را بیشتر مورد بررسی قرار داده ایم.

مراحل قانونی خرید ملک در یونان

برای بهره برداری از مزایای خرید ملک در یونان باید چند مرحله را به دقت طی کرد:
ابتدا باید ملک مورد نظر انتخاب شده و واقعی بودن سند ملک در دفتر اسناد بررسی شود. قیمت اصلی ملک، سوابق مالیاتی، مسائل و وام هایی بانکی، همگی باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. همچنین استحکام و استاندارد بودن ملک در برابر زلزله نیز باید مورد بررسی واقع شود.
بعد از آن متقاضی بایستی یک حساب برای خود در یونان باز کرده و ده درصد مبلغ ملک را به صاحب ملک پرداخت کند که این عملیات زیر نظر دفتر اسناد رسمی انجام می گیرد و سپس ملک برای صاحب جدید قولنامه می شود.
در نهایت مراحل نقل و انتقال سند و پرداخت مابقی هزینه و نوشتن سند به نام مالک جدید نیز انجام می پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراحل اخذ اقامت تمکن مالی یونان با کارشناسان ویزاپلاس ارتباط برقرار نمایید.

buy property in greece benefit

مزایای خریدن ملک در یونان

خرید ملک در یونان مزایای فراوانی دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

  • امکان گرفتن اقامت دائم بعد از خرید ملک
  • امکان سفر به کشو‌رهای اروپایی حوزه شینگن
  • امکان تجارت و سرمایه گذاری
  • امکان پرداخت هزینه کم برای خرید ملک در مقایسه با برخی دیگر از کشورها
  • امکان استفاده از مواد غذایی ارزان و باکیفیت
  • امکان برخورداری از هزینه های ارزان زندگی در مقایسه با کشورهای آمریکای شمالی و شمال اروپا
  • امکان برخورداری از زندگی آرام و بدون استرس در کنار سواحل زیبای یونان
  • استفاده از امکانات بهداشتی بسیار بالا و در حد استانداردهای کشورهای اتحادیه اروپا
  • امکان تحصیل در معتبرترین دانشگاه های جهان نیز یکی دیگر از مزایای خرید ملک در یونان است
  • امکان برخورداری از زندگی سالم و ایمن در کنار خانواده و فرزندان
  • امکان گرفتن اقامت در کشورهای اروپایی

یکی از آسان ترین راه های گرفتن اقامت در کشورهای اروپایی خرید ملک است که یونان یکی از همین کشورها است. شما می توانید با برآورد هزینه و خرید ملک امکان یک زندگی ایمن و مرفه را برای خود مهیا کنید. شما همچنین می توانید از مزایای خرید ملک در یونان بهره ببرید و یک سرمایه گذاری عالی و آینده دار را برای خود و فرزندان رقم بزنید. دقت کنید که همه کارهای خرید ملک در یونان را به صورت قانونی و تحت نظر دفتر اسناد رسمی یونان انجام دهید. برای کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی دریافت گلدن ویزای یونان با کارشناسان ویزاپلاس مشاوره نمایید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت