مشاوره رایگان: 02122110460
رفع ریجکتی ویزای هلند با طرح شکایت

هلند که به کشور گل و گیاه معروف است، در همسایگی بلژیک و آلمان قرار دارد. این کشور توانسته به لطف صادرات انبوه محصولات کشاورزی، جایگاه والایی از لحاظ اقتصادی در بین دولت‌های اروپایی به دست آورد. سالانه حجم انبوهی از هموطنان عزیزمان اقدام به درخواست ویزای هلندی می‌کنند که متاسفانه بسیاری از آن‌ها مورد قبول قرار نمی‌گیرد. از این رو، آژانس‌هایی به منظور رفع ریجکتی ویزای هلند در حال خدمات‌رسانی به هموطنان کشورمان هستند تا مشکل آن‌‌ها را رفع کنند.
کشور هلند بعضاً دلایل قانع کننده‌ای برای رفع ویزای شینگن این کشور مطرح نمی‌کند و گاهی بدون دلیل این کار را انجام می‌دهد. اما تصور بر این است که این کشور به دلیل مسائل امنیتی و هجوم پناه جویان به این کشور، سیاست‌های صدور ویزای خود را تغییر داده است. همچنین تحریم‌های بین المللی علیه ایران نیز می‌تواند مزید بر علت شده باشد. جالب تر از همه اینکه بسیاری از افرادی که ویزای شان رد شده است، پیشتر دارای ویزای شینگن همین کشور بوده‌اند.

چند راهکار ساده برای رفع ریجکت شدن ویزای هلند
با این اوصاف، هنوز هم راه‌هایی برای طرح شکایت برای رفع ریجکتی ویزای هلند وجود داشته و شما می‌توانید از طریق برخی روش‌ها، نظر کنسولگری هلند را مبنی بر تجدید نظر جلب کنید. البته به یاد داشته باشید که تنها در صورتی درخواست شما برای تجدید نظر مورد قبول قرار خواهد گرفت، که بیش از نود درصد حق با شما باشد؛ در غیر این صورت هزینه‌ای که برای طرح شکایت پرداخت می‌کنید، ممکن است بی ثمر باشد.

رفع ریجکتی ویزای هلند با طرح شکایت

برای درخواست تجدید نظرT شما باید اسناد مورد نظر را به صورت کتبی به وزارت دادگستری هلند ارائه دهید. پس از ارسال درخواست، شما دو جواب دریافت خواهید کرد. با رد درخواست، نامه عدم پذیرش (Refusal) و با مورد تایید قرار گرفتن درخواست، نامه پذیرش (Accepted) از سوی وزارت دادگستری هلند به دست شما خواهد رسید. توجه داشته باشید که امکان طرح شکایت مجدد وجود دارد. شما می‌توانید ظرف 4 هفته به رای صادر شده مجدداً اعتراض کنید.
به یاد داشته باشید که قبل از طرح شکایت مجدد، حتما دلیل رد اعتراض خود را مطالعه کنید. معمولاً بسیاری از افرادی که به هر دلیلی اعتراض شان رد می‌شود، آگاهی کاملی از دلیل رد آن توسط کنسولگری هلند ندارند. بنابراین بهتر است با انتخاب مشاوران و حقوق‌دانان باتجربه، اقدامی درست به رفع ریجکتی ویزای هلند خود کنید. همچنین اعتراض مجدد خود را فقط به آدرسی که در نامه رد اعتراض وجود دارد، ارسال کنید. لازم به ذکر است برای درخواست ویزای هلند، تنها از کنسولگری‌های این کشور اقدام کنید تا روال کاری راحت‌ تر پیش برود؛ در صورتی که از طریق کشوری ثالث، که عضو نمایندگی صدور ویزای شینگن در اروپا است اقدام به این کار کنید، فقط می‌توانید به همان کشور اعتراض کنید. این کار موجب می‌شود تا زمان زیادی را در صف انتظار بمانید.

چند راهکار ساده برای رفع ریجکت شدن ویزای هلند

انتخاب شخص ثالث برای رفع ریجکتی ویزای هلند

همانطور که برای دفاع از خود در دادگاه وکیل می‌گیرید، برای طرح شکایت از وزارت دادگستری هلند نیز می‌توانید از اشخاص حقوقی کمک بگیرید. کافیست شخص مورد نظر خود را انتخاب، و با ارائه وکالت‌نامه تمام امور را به او بسپارید. شخص مورد نظر نیز باید با مطالعه دقیق نامه شما، بهترین گزینه را برای طرح شکایت انتخاب می کند. فراموش نکنید که نامه تجدید نظر باید به یکی از زبان‌های هلندی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی نوشته شود. بهتر است برای تاثیرگذاری بیشتر، نامه را به زبان هلندی بنویسید.

عدم عودت هزینه درخواست برای رفع ریجکتی ویزای هلند

توجه داشته باشید که در صورت عدم پذیرش نامه تجدید نظر از سوی وزارت دادگستری هلند، هیچ یک از هزینه‌ها به حساب شما بازپرداخت نخواهد شد. بسیاری از افراد به تصور این که هزینه دادرسی به پرونده آن‌ها، در صورت عدم پذیرش به آن‌ها عودت خواهد شد، اقدام به ارسال نامه تجدید نظر می‌کنند. پس در هنگام درخواست تجدید نظر، تمام شرایط را مطالعه کرده و مد نظر قرار دهید.

چند راهکار ساده برای رفع ریجکت شدن ویزای هلند

ریجکت شدن ویزا یک مسئله کاملا طبیعی بوده و نباید به خاطر آن افسرده شد. بسیاری از کشورها حتی ایران به دلایل امنیتی خیلی از مواقع اقدام به ریجکت کردن ویزای افراد می‌کنند. بنابراین، بهتر است به جای ناراحتی به دنبال راهی درست برای رفع آن باشید. فراموش نکنید که تنها در صورتی می‌توانید از این کار نتیجه بگیرید که از مشاوران حقوقی باتجربه کمک بگیرید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت