مشاوره رایگان: 02122110460
Protest against the rejection of a French Schengen visa1
Protest against the rejection of a French Schengen visa1

معمولاً بسیاری از افراد پس از دریافت نامه رفیوز دچار افسردگی می‌شوند. بویژه وقتی این نامه از سوی سفارت کشور فرانسه باشد، کشوری که بسیاری از متقاضیان آرزوی سفر کردن به آن را دارند. پس، اگر می‌خواهید جزو افرادی نباشید که با عدم پذیرش مواجه می‌شوند، بهتر است در هنگام ارسال مدارک بسیار دقت کنید. درست است که امکان اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه و سایر کشورها وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که با هر درخواستی موافقت شود. مخصوصاً وقتی که این درخواست به درستی ارائه نشود.
کشور فرانسه نیز مانند سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از یک قانون واحد برای صدور ویزای شینگن تبعیت می‌کند؛ به گونه‌ای که این قانون شامل حال تمام متقاضیان شده و آگاهی از آن برای افرادی که قصد سفر به کشورهای اروپایی و عضو معاهده شینگن را دارند، ضروری است. در این مطلب قصد داریم تا نکاتی مهم در خصوص نحوه اعتراض به تصمیم آفیسر سفارت و دلایل رد ویزای شینگن به شما ارائه دهیم. در صورت وجود هر گونه ابهام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط ثبت شرکت در فرانسه و سایر کشورهای اروپایی با مشاورین ویزاپلاس در ارتباط باشید.

نحوه اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه

نحوه اعتراض به ریجکت شدن ویزا بسیار ساده است، اما نوشتن محتوای درون آن است که کار را برای بسیاری از متقاضیان سخت می‌کند؛ به گونه‌ای که باید دلایلی قانع‌کننده به آفیسر سفارت ارائه داد که این امر تنها از عهده یک مشاور حقوقی باتجربه برمی‌آید. بنابراین قبل از این که اقدام به نوشتن نامه اعتراضی کنید، مراتب را با یک مشاور حقوقی در میان بگذارید. برای نوشتن نامه تجدید نظر یک ماه فرصت دارید؛ به طوری که اگر ظرف 1 ماه اقدام به این کار نکنید، سفارت این گونه استناد می‌کند که شما با دلایل ریجکت آن‌ها موافق هستید.
در محتویات نامه باید تمام اطلاعات شخصی خود را بنویسید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و تاریخ دریافت نامه ریجکت و ذکر دلیل آن می‌شود. به یاد داشته باشید که نامه باید به زبان فرانسوی باشد؛ البته بسیاری از افراد بر این باورند که امکان نوشتن به زبان انگلیسی نیز وجود دارد، اما کشور فرانسه جزو معدود کشورهایی است که تمام آزمون‌ها و جلسات مصاحبه را به زبان رسمی کشور خود برگزار می‌کند. توجه داشته باشید که در نامه اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه حتما دلیل ریجکت شدن خود را بنویسید و متناسب با آن دلایل قانع‌کننده و توجیه‌پذیر ارائه دهید. این مسئله تاثیر به سزایی در تغییر نظر آفیسر سفارت دارد.

اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه به کمک مشاوران حقوقی با تجربه

چه دلایلی موجب رد ویزای شینگ فرانسه می‌شود؟

همانطور که گفتیم هرگز اجازه ندهید که درخواست ویزای شما به راحتی رد شود. این امر نیاز به کسب اطلاع دقیق از دلایل ریجکت شدن ویزا دارد. پس اگر می‌خواهید مجبور به ارسال نامه اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه نشوید، از دلایلی که ممکن است موجب این امر شوند، آگاه شوید. این دلایل عبارتند از:

  • عدم تعیین هدف سفر از سوی متقاضی (سفر علمی، توریستی، درسی و غیره)
  • اطمینان نداشتن دولت فرانسه از بازگشت شما به ایران
  • نداشتن بیمه مسافرتی معتبر
  • داشتن سوء پیشینه
  • نداشتن منابع مالی کافی
  • ارائه مدارک جعلی

اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه به کمک مشاوران حقوقی با تجربه

این دلایل عمده‌ترین دلایلی هستند که نه تنها دولت فرانسه، بلکه سایر کشورها نیز از آن به عنوان دلایل اصلی ریجکت کردن ویزا یاد می‌کنند. بهتر است پس از جویا شدن از دلیل ریجکت خود، اقدام به ارسال نامه اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه کنید تا از درج نمره منفی در پاسپورت خود جلوگیری کنید. معمولاً افرادی که پاسپورتشان نمره منفی دریافت می‌کند، در سفرهای آتی با مشکل اخذ ویزا مواجه می‌شوند. چراکه کشورهای صادرکننده ویزا به تصور این که هنوز دارای مشکلات قبلی هستید از صدور ویزا برای شما امتناع می‌کنند.

چه کسانی با اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه بهتر نتیجه می‌گیرند؟

معمولاً افرادی که قبلا ویزای شینگن داشته‌اند و همچنین به کشورهای مختلفی سفر کرده‌اند، بهتر نظر آفیسرها را تغییر می‌دهند. آفیسرها به استناد این که متقاضیان این چنینی ممکن است در نوع درخواست خود مرتکب اشتباه شده باشند، یک فرصت دوباره به آن‌ها می‌دهند.

اعتراض به رد ویزای شینگن فرانسه به کمک مشاوران حقوقی با تجربه

شاید شما هم این روزها با مشکل اخذ ویزا مواجه شده‌اید. بهتر است نگران نباشید، چراکه راه‌های زیادی برای ثبت اعتراض وجود دارد. کافیست به کمک یک مشاور حقوقی باتجربه بتوانید دلایلی قانع‌کننده‌ای به سفارت فرانسه ارائه دهید؛ مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن نظر آن‌ها را تغییر خواهید داد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویزای شینگن تضمینی کلیک کنید.

نوشتن دیدگاه

 

مطالب این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی است. ویزاپلاس هیچ اقدامی در این خصوص ندارد.

دانستی های مهاجرت