مشاوره رایگان: 02122110460
رفع ریجکتی تصمینی شینگن

دلایل مختلفی برای ریجکتی ویزای شینگن درخواستی از کشورهای مهم اروپایی مانند اسپانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، اتریش و ... وجود دارد. شما در حالی ریجکتی ویزای شینگن دریافت کرده اید که وقت زیادی را برای جمع آوری مدارک مورد نیاز، پر کردن فرم درخواست، نوشتن نامه های مورد نیاز و ... صرف کرده اید. اما گاهی اوقات به هر دلیلی درخواست شما برای ویزای شینگن رد می شود، با این وجود ممکن است شما مطمئن باشید که همه کار ها را درست انجام داده اید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره چگونگی دریافت گلدن ویزای اسپانیا به منظور اقامت در این کشور با مشاوران ویزاپلاس ارتباط برقرار نمایید.
دلایل زیادی برای ریجکتی ویزای شینگن شما وجود دارد که داشتن سوابق کیفری، ارائه مدارک جعلی و حتی سن شما ممکن است از این دلایل باشند. رد ویزا هرگز دلیلی برای مایوس شدن نیست، همیشه می توانید سعی کنید و یک بار دیگر اقدام نمایید و از انجام دوباره اشتباهاتی که در اولین درخواست خود برای ویزای شینگن مرتکب شده اید، جلوگیری کنید.
همچنین اگر سفارت برای ارائه مدارک لازم به شما مهلت داده است، می توانید برای رفع ریجکتی ویزای شینگن خود، اسناد را دوباره ارائه نمایید و مشکل ریجکتی درخواست ویزای خود را حل کنید. علاوه بر این اگر فکر می کنید که اولین درخواست شما صحیح بوده و هیچ دلیلی برای ریجکتی ویزای شینگن شما وجود نداشته است، همیشه می توانید درخواست تجدید نظر کنید. همان طور که در قانون هم آمده، کسانی که ویزای شینگن آنها ریجکت شده است حق تجدید نظر دارند.

رفع ریجکتی تصمینی شینگن

راه های رفع ریجکتی ویزای شینگن

یکی از راه های رفع ریجکتی ویزای شینگن نوشتن نامه اعتراض به سفارت است. درخواست برای تجدید نظر درباره ریجکتی ویزای شما کار چندان ساده ای نیست. اول از همه شما باید بسیار مطمئن باشید که تصمیم سفارت برای ریجکتی ویزای شما اشتباه بوده است. در نامه اعتراض، شما باید دلایل بسیار محکمی را بیان کنید که اعتقاد دارید به نادرستی درخواست ویزای شینگن شما ریجکت شده است.
در ادامه شما را با ویژگی های این نامه اعتراض آشنا خواهیم کرد.
نامه درخواست تجدید نظر برای ریجکتی ویزای شینگن، توسط متقاضی ویزا برای مخالفت با ریجکتی ویزا، جهت رفع ریجکتی ویزای شینگن نوشته می شود. نامه باید با دلایل معتبر نوشته شود و نشان دهد چرا ریجکتی ویزای شینگن نادرست بوده است. در بعضی موارد برای کامل تر کردن درخواست تجدید نظر، شما مجاز به ارائه مدارک جدید خواهید بود. هر سفارت وقت مشخص شده خود را دارد که در آن متقاضیانی که ویزای شینگن آنها ریجکت شده است می توانند برای رفع ریجکتی ویزای شینگن خود نامه تجدید نظر ارائه دهند.
به شما توصیه نمی شود نامه طولانی دو صفحه ای بنویسید، زیرا سفارت نامه های تجدید نظر شما را جداگانه دریافت می کند و کسانی که باید با آنها سر و کار داشته باشید وقت و انرژی کافی برای خواندن حرف های شما مبنی بر این که تصمیم آنها ناعادلانه بوده است را ندارند.  شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره شرایط اخذ اقامت اسلوونی و سایر کشورهای اروپایی با کارشناسان ویزاپلاس تماس بگیرید.

رفع ریجکتی تصمینی شینگن

جزئیات مهم در نامه رفع ریجکتی شینگن

برخی از جزئیات وجود دارد که باید در نامه تجدید نظر ذکر شود تا این نامه قانونی باشد. در ادامه، شما با این جزئیات آشنا می شوید:

  • مشخصات شخصی: نامه باید حاوی جزئیات مربوط به شخصی باشد که این نامه را می نویسد، مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ و محل تولد، شماره گذرنامه و همچنین آدرس فعلی شخص. به شما توصیه می شود که آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را نیز در این نامه درج کنید.
  • تاریخ ریجکتی ویزای شینگن شما: عنوان کردن این تاریخ در نامه تجدید نظر بسیار مهم است.
  • دلیل ریجکتی ویزای شینگن شما: همانطور که در نامه ریجکتی ویزای شما دلیل این تصمیم ذکر شده است، شما نیز این دلیل را در نامه تجدید نظر خود ذکر کنید.
  • توضیح نادرست بودن تصمیم سفارت: در نامه توضیح دهید که چرا فکر می کنید ریجکت شدن ویزای شما تصمیم نادرستی بوده است. چنانچه فکر می کنید تصمیم برای ریجکتی ویزای شما نادرست بوده است، این قسمت از نامه مهم ترین قسمت نامه است، بنابراین باید بسیار به آن توجه کنید.
  • امضای شما: بعد از این که نامه خود را نوشتید، آن را پرینت کرده و پایان آن را امضا کنید. نامه های ارسال شده بدون امضا رد می شوند.
  • ضمیمه کردن مدارک: در پایان، مدارک حمایتی از دلایل خود را که در نامه درج کرده اید به نامه درخواست تجدید نظر خود پیوست کنید.

رفع ریجکتی تصمینی شینگن

هزینه رفع ریجکتی ویزای شینگن

لازم است بدانید سفارت برای بررسی درخواست رفع ریجکتی ویزای شینگن شما هزینه ای از شما دریافت نخواهد کرد. اما آنچه بسیاری نمی دانند این است که طبق قوانین اکثر کشورهای حوزه شینگن، شما می توانید در خاک همان کشور صادر کننده ریجکتی ویزای شینگن وکیلی به خدمت گرفته و درخواست خود مبنی بر رفع ریجکتی ویزای شینگن را بصورت کاملا قانونی پیگیری نمایید. بدیهی است به خدمت گرفتن یک وکیل خبره در خاک اروپا برای شما هزینه ای به دنبال خواهد داشت. البته این هزینه در کشورهای مختلف متفاوت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره اخذ ویزای شینگن با کارشناسان و مشاوران زبده ویزا پلاس تماس حاصل فرمایید.

 

 

نوشتن دیدگاه

 

مطالب این صفحه صرفا جهت اطلاع رسانی است. ویزاپلاس هیچ اقدامی در این خصوص ندارد.

دانستی های مهاجرت