مشاوره رایگان: 02122110460
کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

ایرانیانی که دارای گذرنامه هستند می توانند به 13 کشور دنیا بدون داشتن ویزا سفر کنند. از جمله این کشورها می توان به ارمنستان، گرجستان، فلسطین و ترکیه اشاره نمود.
همچنین شهروندان ایرانی می توانند هنگام ورود به 25 کشور ویزای الکترونیکی یا همان ویزای فرودگاهی دریافت کنند. از جمله این کشورها می توان بحرین، قطر، کویت و عراق را نام برد. شهروندان ایرانی برای ورود به 173 کشور دنیا از قبل نیاز به دریافت ویزا دارند و یک کشور وجود دارد که از صدور ویزا برای شهروندان ایرانی امتناع می کند.

ارمنستان کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

شهروندان ایرانی برای مسافرت به ارمنستان به عنوان توریست، نیازی به ویزا ندارند و حداکثر مدت اقامت در این کشور بدون داشتن ویزا 90 روز می باشد. ارمنستان یک کشور در حال توسعه در آسیای غربی است و دارای 3 میلیون نفر جمعیت است و مردم آن به زبان های ارمنی و روسی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

گرجستان کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

ایرانیان بدون داشتن ویزا می توانند به کشور گرجستان سفر کنند. لازم به ذکر است حداکثر مدت اقامت در این کشور 45 روز است. این کشور در حال توسعه در آسیای غربی قرار دارد و دارای 4 میلیون نفر جمعیت است. مردم این کشور به زبان گرجی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

فلسطین کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

برای مسافرت به فلسطین به عنوان توریست، شهروندان ایرانی نیازی به ویزا ندارند. این کشور در حال توسعه در خاورمیانه و دارای 5 میلیون نفر جمعیت است. زبان رسمی این کشور عربی می باشد.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

ترکیه کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

ایرانیان برای سفر به ترکیه به عنوان توریست، نیازی به دریافت ویزا ندارند. حداکثر مدت اقامت در این کشور بدون ویزا 90 روز است. این کشور در حال توسعه در خاورمیانه است و دارای 79 میلیون نفر جمعیت است. مردم این کشور به زبان ترکی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

ونزوئلا کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

برای مسافرت به ونزوئلا به عنوان توریست، نیازی به دریافت ویزا نمی باشد و حداکثر مدت زمان اقامت 15 روز است. این کشور در حال توسعه آمریکای جنوبی، دارای 31 میلیون نفر جمعیت می باشد و مردم آن به زبان اسپانیولی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

اکوادور کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

اکوادور نیز جزو کشورهایی است که سفر به آن نیازمند دریافت ویزا نمی باشد و باید توجه کرد که اقامت کوتاه مدت در این کشور معمولا 90 روز است و پس از این مدت، نیاز به اخذ ویزا می باشد. البته متقاضی لازم نیست هنگام درخواست ویزا حضور داشته باشد. این کشور در حال توسعه آمریکای جنوبی، دارای 31 میلیون نفر جمعیت است و مردم آن به زبان اسپانیولی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

مالزی کشوری بدون ویزا برای ایرانیان

توریست های ایرانی برای مسافرت به مالزی نیازی به ویزا ندارند. اقامت بدون ویزا در این کشور معمولا 14 روز بوده و پس از آن نیاز به دریافت ویزا است. البته نیاز به حضور متقاضی هنگام درخواست ویزا نیست. این کشور در حال توسعه در جنوب شرقی آسیا است و دارای 31 میلیون جمعیت است و مردم آن به زبان مالزیایی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

جزایر سوالبارد

برای مسافرت به سوالبارد به عنوان توریست، شهروندان ایرانی نیازی به ویزا ندارند. این کشور در حال توسعه در شمال اروپا قرار دارد و دارای 3 هزار نفر جمعیت است و زبان های نروژی و روسی در آن صحبت می شوند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

میکرونزی

مسافرت به میکرونزی نیازی به ویزا ندارد. اقامت معمولا 30 روزه است و پس از آن شخص نیاز به ویزا دارد. ویزای دریافتی نیز پس از 90 روز منقضی می شود. متقاضی موظف است هنگام درخواست ویزا حضور داشته باشد. این کشور در حال توسعه در قاره اقیانوسیه قرار دارد و دارای 103 هزار نفر جمعیت است و زبان انگلیسی زبان رسمی مردم این کشور می باشد.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

دومینیکا

سفر به جمهوری دومینیکا برای شهروندان ایرانی بدون نیاز به ویزا انجام می شود و حداکثر مدت اقامت 21 روز است. این کشور در حال توسعه در جزیره ای در دریای کارائیب قرار دارد و دارای 71 هزار نفر جمعیت است. زبان این کشور انگلیسی می باشد.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

نیووی

برای سفر به نیووی به عنوان توریست، شهروندان ایرانی نیازی به ویزا ندارند. این کشور در حال توسعه در جزیره ای در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد و دارای یک هزار نفر جمعیت است و مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

جزایر کوک

برای مسافرت به جزایر کوک به عنوان توریست، شهروندان ایرانی نیازی به ویزا ندارند. این کشور در حال توسعه در جزیره ای در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد و دارای 18 هزار نفر جمعیت است و مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

جزایر پیت کارن

شهروندان ایرانی برای سفر به جزایر پیت کارن به عنوان توریست نیازی به ویزا ندارند. این کشور در حال توسعه در جزیره ای در اقیانوس آرام جنوبی قرار دارد و دارای 56 هزار نفر جمعیت است و مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان

 

 

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت