مشاوره رایگان: 02122110460
مدت اعتبار نامه تمکن مالی

شما برای ثبت ویزای خود نیاز دارید که گواهی تمکن مالی از بانک دریافت کنید. مدت اعتبار نامه تمکن مالی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که در این راستا، باید به آن توجه زیادی داشته باشید. شما بعد از اینکه گواهی بانک مبنی بر تمکن مالی را دریافت کردید، باید به خوبی بدانید که اعتبار نامه تمکن مالی شما، تنها یک ماه زمان برای ارائه به سفارت دارد و بعد از آن دیگر نمی توانید برای دریافت ویزا اقدام کنید. البته بعد از اینکه ویزا خود را دریافت نمودید باید بدانید که اعتبار تمکن مالی شما هرگز تمام نمی شود و تاریخ انقضاء ندارد. در واقع از آنجایی که حساب بانکی به روز است، شما می توانید سریعاً آن را دریافت کنید و قابلیت افزایش دادن آن هم وجود دارد، بر همین اساس نگران اعتبار نامه تمکن مالی خود نباشید. در ادامه این مطلب از ویزاپلاس به ارائه اطلاعات درباره مدت اعتبار نامه تمکن مالی می پردازیم.

فرصت ارائه اعتبار نامه تمکن مالی

شما باید به محض اینکه گواهی تمکن مالی خود را برای دریافت ویزا از بانک دریافت کردید بهتر است تا زمانی که اعتبار نامه تمکن مالی تمام نشده است، به سفارت مراجعه کنید تا بتوانید ویزای خود را دریافت کنید. اینکه شما هرچه سریع تر به سفارت مراجعه کنید اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل سعی کنید زمانی که گواهی تمکن مالی خود را دریافت نمودید در اولین فرصت به سفارت مراجعه کنید، در واقع این کار در کاهش زمان دریافت ویزای شما نیز موثر خواهد بود و دیگر مجبور نیستید یک بار دیگر برای دریافت گواهی تمکن مالی به بانک مراجعه کنید. شما در مورد اعتبار نامه تمکن مالی می توانید با افرادی که تخصص بیشتری دارند و در موسسه های مهاجرتی فعالیت می کنند، مشورت نمایید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.
شما برای اعتبار نامه ای که مبنی بر تمکن مالی تان می باشد، باید به برخی از نکات بسیار مهم توجه داشته باشید که آنها را در ادامه معرفی می کنیم تا اطلاعات شما در این زمینه بیشتر شود. برای کسب اطلاعات دقیق درباره چگونگی دریافت گلدن ویزای پرتغال با کارشناسان ویزاپلاس مشاوره نمایید.

مدت اعتبار نامه تمکن مالی

نکات اعتبار نامه تمکن مالی

در اعتبار نامه تمکن مالی باید به چندین نکته بسیار مهم، توجه داشته باشید؛ زیرا آنها برای ویزای شما و تمکن مالی ویزا اهمیت بسیاری دارد، برخی از این نکات که شما باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. شما باید تمامی پول خود را 6 ماه پیش از اینکه گواهی اعتبار نامه تمکن مالی خود را دریافت نمایید، در حساب نگه دارید، در واقع این مورد اهمیت بسیاری دارد تا اعتبار تمکن مالی تان نزد سفارت، افزایش پیدا کند. همچنین بعد از اینکه ویزا خود را دریافت کردید تا پیش از اینکه از دریافت آن مطمئن نشدید، بهتر است به آن دست نزنید و بگذارید رد حساب تان باقی بماند. شما باید در گواهی ای که از بانک دریافت می کنید میانگین حساب 6 ماه گذشته تان را به درستی اعلام نمایید.
  2. اینکه میزان پول شما در حساب بیشتر از آن باشد که معین شده است تاثیر زیادی در اعتبار نامه تمکن مالی ندارد، ولی با این وجود بهتر است بدانید که میزان مبلغ شما اگر پنج درصد بیشتر از مبلغ مشخص شده باشد، بهتر است. در این زمینه که میزان سرمایه شما در بانک چه میزان باشد و تاثیر بیشتر آن در اعتبار گواهی تمکن مالی تان، موسسه های تجاری بهتر از شما تجربه دارند و به همین دلیل بهتر است در مورد این مسائل با موسسه های مهاجرتی که تخصص بیشتری دارند مشورت کنید.
  3. یکی از نکات مهم دیگری که در اعتبار نامه تمکن مالی تان اهمیت بسیاری دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که به سفارت میزان مبلغ حساب خود را بالاتر از آنچه که هست اعلام نکنید. در صورتی که میزان سرمایه شما کمتر باشد و شما مبلغ بیشتری را اعلام کنید، بدون شک سفارت ویزای شما را ارائه نخواهد داد.
  4. از دیگر نکات مهم در مورد اعتبار نامه تمکن مالی که باید در این مورد هم آگاهی داشته باشید، این است که امکان دارد سفارت، زمانی که ویزای خود را هم دریافت کرده اید، درخواست گواهی تمکن مالی داشته باشد. در این صورت شما می توانید همان مقدار مبلغ را یک بار دیگر در حساب خود بگذارید و گواهی آن را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که این گواهی با موجودی روز ثبت می شود، ولی سفارت در این مورد ایرادی نمی گیرد و تنها اینکه شما آن مبلغ را داشته باشید برایش اهمیت دارد.

مدت اعتبار نامه تمکن مالی

در صورت وجود هر گونه ابهام در زمینه شرایط اخذ ویزای تمکن مالی پرتغال و سایر کشورهای حوزه شینگن با مشاورین ویزاپلاس در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت