مشاوره رایگان: 02122110460
هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

برخی از افراد هستند که می خواهند به وسیله ویزای کانادا با دعوت نامه به این کشور سفر کنند و اقامت در این کشور را داشته باشند. شما پیش از اینکه ویزای کانادا با دعوت نامه را دریافت کنید، باید در مورد هزینه های این ویزا اطلاعات لازم را داشته باشید. این ویزا در بین افرادی که می خواهند مهاجرت کنند یکی از بهترین ویزاها به شمار می رود و اعتبار آن تا 6 ماه است. البته اعتبار آن باید توسط افسر مهاجرت به خوبی بررسی شود و در برخی از موارد کمتر از 6 ماه هم می باشد. هزینه این ویزا برای هر فرد حدود 300 دلار می باشد که این مسئله هم بستگی به سفارت کانادا دارد. نکات دیگری هم برای ویزای کانادا با دعوت نامه وجود دارد که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

انواع ویزای کانادا با دعوت نامه :

شما پیش از اینکه هزینه های ویزای کانادا با دعوت نامه را پرداخت کنید باید به خوبی بدانید که این ویزا در دو نوع تقسیم بندی می شود و هر یک از آنها هم ویژگی های متنوعی دارند، که بعد از به پایان رسیدن انقضاء دیگر مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. آنها عبارت می باشند از:

  1. .ویزای یکبار ورود
    ویزای کانادا با دعوت نامه در نوع یک بار ورود به کسانی که دارنده آن می باشند، اجازه می دهد که تنها یک بار به این کشور سفر کنند. یعنی اگر شما بخواهید این کشور را ترک کنید باید برای دریافت ویزا یک بار دیگر اقدام کنید و دیگر نمی توانید وارد این کشور شوید. اگر شما بخواهید از طریق کشور کانادا به کشورهای ایالت متحده بروید، برای اینکه دوباره به کانادا بازگردید، نیازی به ویزا نخواهید داشت.
  2. ویزای مولتی
    این ویزا یکی دیگر از انواع ویزای کانادا با دعوت نامه به شمار می رود که شما با در دست داشتن این ویزا می توانید چندین مرتیه به این کشور سفر کنید، البته مدت زمان سفر شما به اعتبار آن بستگی دارد. این ویزا به طور معمول تا 6 ماه اعتبار دارد و افسر مهاجرت به طور مداوم آن را مورد بررسی قرار می دهد، دقت داشته باشید که این ویزا یک ماه بعد از اینکه تاریخ اعتبار پاسپورت شما تمام شود، باطل می گردد؛ به همین دلیل شما باید به مدت اعتبار دقت بسیاری داشته باشید و سپس به این کشور سفر کنید.

هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

پرداخت هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

شما برای پرداخت هزینه های ویزای کانادا با دعوت نامه باید به برخی از نکات توجه داشته باشید که در ادامه آنها را بیان می کنیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود، این نکات عبارت هستند از :

  1. فردی که متقاضی این ویزا می باشد، باید بتواند تمامی هزینه های ویزای خود را بر اساس دلار آمریکا پرداخت کند. در واقع هزینه های وجود دارد که شما باید آنها را پرداخت کنید.
  2. هر فردی از اعضای خانواده که بخواهد از طریق این ویزا به کشور کانادا سفر کند، باید هزینه های خود را به صورت جداگانه پرداخت کند، در واقع هر فردی هزینه های متفاوتی دارد، از آنجایی که سن برای دریافت ویزا بسیار مهم می باشد هزینه های دریافت ویزای کانادا با دعوت نامه هم برای هر فرد با هر سن متمایز است و تغییر می کند.
  3. اطلاعات هویتی شما یکی از مهمترین نکاتی است که شما باید به آن دقت بسیاری داشته باشید و تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد کنید. در واقع اثر انگشت، آدرس و عکس هایی که شما برای دریافت ویزا ارائه می دهید، باید درست و صحیحی باشد که اگر افسر مهاجرت آنها را مورد بررسی قرار داد مشکلی در آنها پیدا نکند، در غیر این صورت مدارک را نمی پذیرد و آنها را قبول نمی کند.
  4. شما می توانید برای اینکه با تمامی هزینه های ویزای کانادا با دعوت نامه آشنایی داشته باشید به موسسه های مهاجرتی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مراجعه کنید. از آنجایی که قیمت ها روز به روز تغییر می کند، موسسه های مهاجرتی که با قیمت ها آشنایی بیشتری دارند، بهتر می توانند به شما برای مهاجرت با دعوت نامه کمک کنند.
نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت