مشاوره رایگان: 02122110460
ویزای استارت آپ چیست

ویزای استارت آپ، یکی از ویزاهای کانادا به شمار می رود که شرایط راه اندازی یک بیزینس عالی در کسب و کار را برای شما رقم می زند. تمام روش های کارآفرینی در ویزای استارت آپ مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد و اگر فرد توانایی لازم در انجام دادن آن کارآفرینی، داشته باشد می تواند این ویزا را دریافت کند. در واقع باید بدانید یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا، دریافت ویزای استارت آپ می باشد، که برای دریافت آن لازم است مدت زمانی را به مراحل دریافت آن بگذرانید. البته شما می توانید تمامی اقدامات مربوط به این ویزا را، به موسسه های مهاجرتی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید تا ویزای شما را در کمترین زمان دریافت کنند، چرا که آنها تبحر بیشتری در این زمینه دارند.
شما بعد از دریافت ویزای استارت آپ، پیش از زمانی که وارد کشور کانادا شوید، باید تست پزشکی مورد نیاز و خواسته شده دولت کانادا را انجام دهید، همچنین تمامی سوابق شما تحت نظر پلیس کانادا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعد از اینکه این مراحل سپری شود، ویزای شما صادر می شود و زمانی که پاسپورت خود را ارائه دهید می توانید اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید. اینکه چه افرادی می توانند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنند، بسیار مهم می باشد و به همین دلیل در ادامه این دسته از افراد را معرفی می کنیم تا شما آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

ویزای استارت آپ چیست

چه کسانی می توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند؟

همانطوری که بیان نمودیم، ویزای استارت آپ کانادا یکی از ویزاهای سرمایه گذاری و کارآفرینی به شمار می رود که به برخی از شرکت هایی نوپا، که دارای کسب و کارهای نوپا هستند، ارائه می شود. این طرح برای اولین بار در کشور کانادا اجرا شده و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد. در واقع با ارائه این طرح، از آنجایی که شما می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید، بدانید که مزیت های بسیاری در آن نهفته است. شما به تنهایی و یا همراه با خانواده، می توانید از این طرح عالی و بی نظیر استفاده کنید. شما به عنوان یکی از شرکت های نوپا باید برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، از برخی سازمان هایی که در کشور کانادا وجود دارد حمایت های لازم را دریافت کنید. این سازمان ها عبارت هستند از :

  1. صندوق های سرمایه گذاری که در کانادا وجود دارند، باید شما را به رسمیت نیز بشناسند.
  2. برخی از گروه ها حامی استارت آپ ها در کانادا هم باید شرکت شما را به رسمیت بشناسند.
  3. مراکز دیگری که با کسب و کارهای نوپا و انکوباتور در ارتباط می باشند هم، باید شرایط شرکت های استارت آپ را مورد بررسی قرار دهند و اگر شرایط آنها پذیرفته شود، آن شرکت ها می توانند برای فعالیت به کشور کانادا مهاجرت کنند.

ویزای استارت آپ چیست

شرایط اساسی برای دریافت ویزای استارت آپ

شما اگر می خواهید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید باید شرایط اساسی آن را دارا باشید که این شرایط عبارت است از :

  1. باید کسب و کاری داشته باشید که آن کسب و کار واجد شرایط باشد، در واقع شما باید در این شرکت حق 50 درصد رای را داشته باشید تا بتوانید مدیریت خود را در کشور کانادا نیز خودتان انجام دهید. شرکتی که شما معرفی می کنید، باید برای کشور کانادا دارای شخصیت حقوقی باشد.
  2. نامه حمایتی را باید از سازمان هایی که مربوط به ویزای استارت آپ هستند، دریافت کنید. این نامه بسیار حیاتی می باشد و شما باید برای دریافت آن باید جدیت بیشتری داشته باشید.
  3. یکی از شرایط دیگری که باید برای دریافت ویزای استارت آپ نیاز است، این است که از نظر توانایی مکالمه مشکلی نداشته باشید. البته نیازی نیست در حد بسیار بالایی به زبان مسلط باشید، بلکه تنها کافی است نمره 5 را در مکالمه دریافت کنید که دریافت این نمره دشواری زیادی ندارد.
  4. شرط آخر شما برای دریافت این ویزا این است که بودجه خود را ثابت کنید و با نشان دادن مدارک به دولت کانادا ثابت کنید که می توانید خرج خودتان وخانواده تان را نیز بدهید.

ویزای استارت آپ چیست

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت