مشاوره رایگان: 02122110460
میزان تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا

بسیاری از کسانی که می خواهند ویزای دانش آموزی در کانادا را دریافت کنند باید تمکن مالی خوبی داشته باشند تا درخواست آنها مورد پذیرش قرار بگیرد. در واقع دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا یکی از بهترین روش های مهاجرتی به شمار می رود و بسیاری از افراد از این طریق به کانادا مهاجرت می کنند. افرادی که سن آنها زیر 18 سال می باشد تنها باید با پدر، مادر و یا سرپرست خود مهاجرت کنند، اما مهاجرت و اقامت در کانادا از طریق تحصیل یکی از بهترین راه هایی است که این افراد می توانند از طریق آن اقدام کرده و بدون نیاز به حضور والدین به کانادا مهاجرت کنند. تنها راهی که برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا وجود دارد این است که پدر و مادر هزینه های مالی فرزند خویش را بپذیرند. برای اینکه شما ویزای دانش آموزی در کانادا را دریافت کنید باید مدارک مربوط به دریافت ویزا را ارسال فرمایید که در ادامه این مدارک را معرفی می کنیم تا شما راحت تر بتوانید ویزای تحصیلی را دریافت کنید.

میزان تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا

اثبات تمکن مالی برای ویزای دانش آموزی در کانادا به چه طریق است؟

به همراه مدارک اثبات کننده تمکن مالی خود برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا، مدارک دیگری را نیز بایستی ارائه دهید. این مدارک روند دریافت ویزای شما را بسیار آسان تر می سازد. در ادامه به برخی از مهم ترین این موارد اشاره می کنیم.

  1. تمامی مدارک شناسایی دانش آموز همراه به همراه مدارک شناسایی سرپرست او باید ارائه شود. البته به تازگی مدارک سایر اعضای خانواده او هم باید به همراه مدارک دیگر ارائه شود.
  2. از آنجایی که برای دریافت ویزای دانش آموزی مدارک شغلی وجود ندارد، باید مدارک شغلی خانواده ارائه شود.
  3. آخرین مدرک تحصیلی که دانش آموز در ایران دریافت کرده است نیز بایستی ارائه شود.
  4. مدارکی که نشان دهنده تمکن مالی والدین برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا می باشد از مهم ترین مدارکی می باشد که بایستی ارائه گردد. در واقع والدین باید به خوبی ثابت کنند که توانایی مالی دارند و سپس اقدام به دریافت ویزا نمایند.

میزان تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا

نکاتی در مورد تمکن مالی برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا

شاید بسیاری از افراد به خوبی ندانند تمکن مالی برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا نشانه چه امری می باشد. در واقع این دسته از افراد باید بدانند که معنای تمکن مالی شامل موارد زیر است:
1. تمکن مالی شما بیانگر این موضوع است که شما به خوبی می توانید هزینه های فرزند خود در کانادا را پرداخت کنید. اینکه شما بتوانید هزینه های تحصیلی و مدرسه را پرداخت کنید امر بسیار مهمی است. در گام اول شما باید رسید اولیه پرداخت شهریه مدرسه را ارائه دهید.
2. تمکن مالی شما باید ثابت کند شما دارایی کافی دارید و اگر فرزند شما بخواهد پس از اتمام تحصیل به ایران برگردد سرمایه لازم در کشور ایران برای گذران زندگی و غیره را دارد.
3. دارایی های منقول و یا غیر منقول شما برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا باید به قدری باشد که به سفارت کانادا نشان دهد فرزند شما به ایران باز خواهد گشت و شما از سرمایه کافی در این کشور برخوردار هستید.
4. والدین باید مدارک مالی خود را به شکلی ارائه دهند که ثابت کند در 5 سال گذشته وضعیت مالی خوبی داشته اند و فعالیت های تجاری و زندگی آنها در حال حاضر در ایران از شرایط خوبی برخوردار می باشد. این مساله باید نشانگر این باشد که آنها به راحتی می توانند هزینه های زندگی و تحصیل فرزند خود در کشوری دیگر را پرداخت نمایند، بدون این که خللی در روند زندگی معمول آنها در ایران وارد گردد.
5. تمامی مدارک ارائه شده شما برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا باید به گونه ای باشد که سفارت بتواند آنها را مورد بررسی قرار دهد. به همین دلیل تمامی مدارکی ارائه شده توسط شما بایستی به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد. برای اینکه مدارک خود را ترجمه کنید، می توانید به نهادهایی که در این زمینه تخصص بسیاری دارند و می توانند به شما کمک کنند مراجعه کنید.
6. تمامی مدارک تمکن مالی ارائه شده توسط شما برای دریافت ویزای دانش آموزی در کانادا همچنین باید بیانگر این مساله باشد که دولت کانادا نباید هزینه ای را برای فرزند شما پرداخت کند.

میزان تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا

نوشتن دیدگاه

دانستی های مهاجرت